poniedziałek, 9 września 2013

Stopy! Stopy! Stopy!

Hej! Co byście powiedzieli na buty ? Ale nie takie zwykłe bo to są buty w kształcie stopy! Nie tylko kształcie, lecz  calym wyglądem bez wątpienia wyglądają jak ludzkie stopy!
Chcielibyście takie mieć? Bo ja raczej wstydziłabym się w takich gdzieś pokazać ;)  Jest również wersja sportowa tego cudeńka! Mniej przypominająca te wyżej ale kształtem jak najbardziej! Oto zdjęcia! :

Co o nich sądzicie?
Jak zwykla czekam na Wasze opinie w komentarzach! :D

9 komentarzy:

  1. HhHAHAHAHA, mój mały kuzyn ma takie kapcie, które wyglądają jak stopy ;D Mega śmiesznie to wygląda ! :)

    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie. Może też zaobserwujesz i skomentujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. niestey nie lubie tego typu butów:) nie mój gust:)

    ale Twoj blog mi się podoba:)
    obserwuje i licze ze Ty tez:)

    cosszykownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest troszkę straszne , ja raczej bym się przestraszyła takich butów niż je założyła , jak dla mnie są brzydkie : ) .
    + Obserwujemy ? , jeśli tak , napisz , u mnie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity pomysł! Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęciom zostaję na dłużej I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  5. Można się w nocy przestraszyć takiego buta xP ale jednak mimo wszystko wole normalne :-)

    http://ewelina2109.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł ciekawy, ale wygląda to strasznie. O.o

    Mam wieeelką prośbę! Klikniesz w link oasap.com w ostatnim poście?
    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń