sobota, 28 września 2013

Grzybobranie rozpoczęte!

Witam Wszystkich po ciągnącym się tygodniu. Tydzień był męczący ale po tak długiej męczarni mogę chwile odetchnąć. Dookoła lasy cisza spokój. Chociaż o tej porze roku w mojej okolicy znajduje się pełno grzybiarzy. Każdy ma nadzieje, że coś znajdzie. I tak zazwyczaj jest. Z rana byłam z bratem i było b.dużo ludzi no ale trochę nazbieraliśmy. Później byłam z koleżanką  nazbierałam pół koszyka! A wczoraj znalazłam całą masę maślaków wszystkie obok siebie! (musiałam się pochwalić). :) Skończyły mi się tematy o modzie, więc chciałam opowiedzieć Wam trochę o moim grzybobraniu :D Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam na śmierć! :D
A Wy byliście już na grzybach?
Jeśli tak to opowiedzcie ja Wam poszło.
Czekam na Wasze komentarze.!

4 komentarze:

  1. Fajne , zdjęcie : ) . Ja , lubię zbierać grzyby , ale z ich zjadaniem , jest już kłopot : D .
    + lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do siebie na rozdanie, do wygrania paesebox!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu muszę się wybrać na grzyby z dziadkami, bo widzę, że to fajna sprawa :D
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    paaulinkax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię zbierać grzybów ;p

    OdpowiedzUsuń