poniedziałek, 23 września 2013

mini sesja- wspomnienia z wakacji

Cześć! Zapewne każdy z Was ma jakieś pozytywne wspomnienie z wakacji. Moimi między innymi były szalone dni z dziewczynami. Weroniki nie dało się zmusić do zdjęcia, więc są tylko moje i Asi. A poza zdjęciami? Haha no mam takie. Byłyśmy na placu zabaw i stanął obok bus z reklamą pepsi :D No i poszłam zapytać się czy daje darmówki. I dał 5 paczek chipsów! ZA DARMO! Liczyłam na pepsi i chipsy no ale miał tylko chipsy. Ale zawsze coś! :D No ten dzień był odjazdowy w realu lepiej to wyglądało niż z moich opowiastek. No ale już koniec pisania oto nasze zdjęcia trochę dziwaczne ale są! :D
Hiszpania haha :D


Poza na Elizkę!

Dzikusy!


Nie my wcale nie jesteśmy głupie! :D

Takie tam w trójeczkę. Ale co ja robię z Wery uchem?! o_0

2 komentarze: