piątek, 20 września 2013

Król Julian

Cześć! Nie było mnie od poprzedniego weekendu a mam wrażenie, że wieki. Koniec kolejnego tygodnia. Z każdym dniem bliżej do wakacji! :D Kto się cieszy?! Ja z jednej strony bardzo się ciesze, że pójdę do nowej szkoły, poznam nowych ludzi, ale z drugiej szkoda mi opuszczać tą szkołę, która jest NAJLEPSZA! Nie chcę jej zmieniać. A jak u Was? W której klasie jesteście? Chcecie zmieniać swoją aktualną szkołę?
No ale przejdźmy do rzeczy! Długo zastanawiałam się co zrobić w kolejnym poście. I stwierdziłam, że większości z Was nie będzie się chciało tego wszystkiego czytać no ale cóż... Dzisiejszy post będzie o kolejnej postaci z bajki  "Pingwiny z Madagaskaru" Będzie to KRÓL JULIAN! Zapewne różnież bardzo lubiany przez widzów jak i Mort. Żeby się nie rozpisywać napiszę tylko, że jest on lemurem, szalonym lemurem. Zapewne każdy z Was go zna!



Co o nim sądzicie?
Czekam na Wasze propozycje na kolejne posty! 

                                                                                                            Pozdrawiam!

3 komentarze: